Ångest och inflammation

Jo jag vet. Temat för veckan som gick skulle ha blivit Moral & Fildelning. Istället blev det ingenting alls skrivet. Mest på grund av en vänsterarm som fortfarande är inflammerad men också på grund av lagom doser med ångest.  Det finns författare, låtskrivare och rödvinspoeter som skriver som bäst när de har ångest. Pelle Almgrens fantastiska första skiva som jag hyllat här på bloggen förut, var enligt sångarens utsago skriven medelst en del rödvinspimplande och säkert en hel del grubblande och ångest.
   Men jag är inte en av dom som klarar det. Det finns många saker som agerar skrivkrampsbildare, men inget är så effektivt för mig som en dos hederlig vardagsångest. Dags att förnya recepten antar jag.

Nåväl, armen är bättre och ångesten likaså. Moral & Fildelning lär dock få skjutas ytterligare några dagar på framtiden. Men förhoppningsvis kommer det inte att vara tomt här i fortsättningen.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0