Desperata situationer framkallar desperata åtgärder

Mitt i det otäcka kan jag inte låta bli att fnissa inombords åt det komiska i situationer. Kanske är det en försvarsmekanism? Som på Aftonbladets webbsida idag. Jag kan inte låta bli att småle åt den desperata mannen som krampaktigt försöker hålla i sitt tält. I desperata situationer gör inte vi människor alltid de mest logiska valen. Samtidigt ser det ut som han sneglar mot campingbordet som står framför honom. Som om han har svårt att välja.
                                 "Jävlar, hur fan ska jag rädda tältet och bordet? Görel kommer ju bli vansinnig om jag slarvar bort båda!"

Kommentarer
Postat av: camilla

:-)

ja undrar om han tänker så ;-)

Det var jag som tog bilden.

/camilla

2008-06-17 @ 11:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0