Slask och premiär

Dagen har spenderats med bokläsning och att putsa lite på den nya bloggen.
Retroguiden är nu sjösatt. Den kommer att bli uppta det mesta av min fria tid framöver. I samband med detta byter den här bloggen namn till Slaskbloggen. Pig out of Hell var egentligen ett arbetsnamn som kom från ett internskämt jag hade tillsammans med den här bloggens ägare. Och eftersom Retroguiden kommer vara en uppstyrd blogg på ett speciellt tema så får denna blogg övergå till att husera alla mina andra tankar och infall. En slaskblogg helt enkelt. Och ärligt talat, det är ju vad den här bloggen har varit hela tiden!

Men ta och surfa in på Retroguiden för en daglig dos spelnostalgi. Jag tror att det är precis vad Sverige behöver. Och vem vet, kanske lär du dig något nytt på kuppen.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag tror också att det är precis vad Sverige behöver. Lycka till och kram!

2008-06-23 @ 22:27:40
URL: http://ensamhetshushall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0