Felstavat, feladresserat & vidarebefodrat

Har haft lite småproblem med spam i kommentarerna på denna blogg. Igår kom ett av de märkligare från någon förståndshandikappad sak med ComHem-abonnemang någonstans i Stockholmstrakten. Första gången jag läste det skrattade jag gott. Andra gången blev jag lite förbannad på att personen skräpar ner på min blogg med sina konstiga åsikter. Tredje gången blev jag lite skraj när jag började fundera på varför just min blogg.

Nåväl, till slut drog jag slutsatsen att det bara skickats fel och att det egentligen skulle till Jenny Sjödin (fast författaren verkar blanda ihop henne med Anna Sjödin). Efter lite efterforskning hittade jag den tänkta adressaten och vidarebefodrade texten. Jag kanske skulle ha lagt en kopia till Anrell också. Han hade säkert skrattat gott åt detta.

För alltid när brevbäraren lagt grannens post i min brevlåda ser jag ju till att det kommer rätt. Elektroniskt brev gör ingen skillnad, jag är väluppfostrad!

För er som vill läsa kommer texten här:

"Tack för uppmärksamheten. Bloggare har uppmärksammat Lasse Anrell. Invandrare med. Sjödin med. Kollegor med. Feminister också. Här och var någon ful Bimbo gillar han och är ensam i att försvåra hans Mansgriseri-rasistisk smöra. Av hormonalla skäl!
Hitler uttnyttjade sporten också i sina rasistiska krig, likt hans reinkarnation - Mansgrisen Lasse Anrell!
Tråkigt nog att en kandidat-politiker som Dig, Jenny Sjödin, inte märker allvarligare drama i Lasse Anrells etniskt hets-uppvigling. Men om Du är samma denna Jenny Sjödin som slog Svartskallar på Pub så förstår man bätre VARFÖR hans angrepp på KVINNLIGHETEN sticker ut i ögonen på Dig, men allvarligare GENOCID-brottet mot 1/8-del av Sveriges befolkning "MÄRKER" INTE jENNY SJÖDIN HELLER.
Dags att fräscha upp Ditt minne:
Jag grattulerar för att flera har UPPMÄRKSAMMAT dessa NEGATIVA dolda STRÖMMAR i Lasse Anrells författarskap. Personligen hoppas jag att Aftonbladet tar sitt förnuft till fånga och sparkar ut Lasse Anrell från hans kommentatör-post, för att han är INTE VÄRDIG detta jobbet.
Vad menar jag: Jo att Lasse Anrell utan förvaning, anledning går på angrepp på den del av befolkningen som redan är rättslös och utan mänskliga och medborgerliga rättigheter idag. Att tack vore skriverier som Lasse Anrells så tillskriver socialen våra barn psyko-sociala missanpassningar och läkare och lärare i landet servar oss inte. Sport och barnböcker är bra utgångspunkter till hjärntvätt och oreda, kaos, entiskt hat. Det gör LAsse Anrell ej äran. Håller med den andre skribent som sade, citat: "Angående Lasse Anrells ORDVAL "TATARE" OCH "BLATTAR" "EXOTISKA FIDJA" ETC
Efter LASSE ANRELLS fördomar som HAN väver in mellan en och
varannan rad i Sina rasistiska skriverier och går på
1/8-del av befolkningen utan skam i kroppen, är det
lättare att förstå Neger- Och Tattare-karikatyrerna i
tidningar som Bohuslänningen inte för så värst många
år sedan. lASSE ANRELL som många av svenska författarnas invandrarfientliga smårasistiska böcker och
artiklar håller traditionen levande! Sport och rasism
är lätt att vävas ihop! Jag förstår vidare varför Lasse Anrell blev
känd med liknande meriter! Det tråkiga är att 7/8-delar av befolkningen här i Sverige låtsas att de inte läst, hört, sett eller märkt detta och går gärna på liknande JOURNALISTJUBEL! Man såg samma denna storsvenska unga publik klappa händerna för 1 vecka sedan även inne på SVT:s lokaler där en ung dräglig svensk manlig komiker skrattade åt "cigenarkjolar" och "Negggrrrrrrrrrrrrrrer". Publiken var överförtjust och föll pladdask i extas. Man förstår att Hitlers arv står stillla här i 70 år i Norden. Lasse Anrell framstår som den Arkaiska kvarlämning
som han torkat ut som!
Är Ariska Överlägsenheten Gul och Blå- är den sportig och gror den i Lasse Anrells humor- och familjeböcker ?
Och drar den tillbaka när Lasse Anrell är inne på utlandets Opera!
Tja, det bästa plats för att lyssna på Opera är trots
allt New York, Lasse. Ett metropoliskt ställe. Där Du
sitter ensam där med! Man förstår varför Du är så ensam trots allt! I Din Ariska överlägsenhet!"
Ut med Lasse Anrell ur författarsverige!
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0