Dagar av glädje, dagar av sorg

Vissa dagar har man otur; som igår när tre av fyra Oddset-spel sprack och jag knappt gick jämnt upp.
Andra dagar verkar man ligga i en gräddfil och ser nästan allt ramla in; som idag när två av tre Oddset-spel gick in tillsammans med två rader med tio rätt på Stryktipset.

Igår - plus/minus noll (vilket iofs inte är helt illa).
Idag - plus en hundring.

Ja, mer blir det inte eftersom jag spelar för småpengar. Men små vinster på Oddset finansierar spel på Stryktips, Lotto och liknande och det räcker med en bra dag där för att man ska vara nöjd för månader framöver.

* * *

I övrigt gläds jag åt att Kalmar spelade bra och vann. Inte så att jag hatar något lag i Allsvenskan (att hata fotbollsklubbar är larvigt) men finns det något lag jag tycker sämre om så är det väl AIK. Att Kalmar dessutom är kusinen från landet, "the underdog", miraklet etc. är förstås något jag alltid faller lätt för. Om inte annat så för att det ger mig visst hopp för mitt kära Örebro SK. Kan Kalmar vinna SM-guld så kan väl ÖSK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0