Dagen efter...

Har fått iväg en matchrapport på Svenska Fans om matchen igår. Den som nämns bland annat här och där. Den var lika tung att skriva som jag känner mig i huvudet just nu. Fan, måste 'pigga' till mig!

Retroguiden härnäst. Därefter skumma arbetsmarknaden efter meningslösa, lågbetalda jobb.
Sedan bevakning av kvällens Allsvenska matcher för att sedan påbörja en sammanfattande artikel om första halvan av säsongen. Och först därefter, om det blir någon tid över, ska jag formulera något vettigt här.
 
Men man ska inte klaga, ÖSK är att räkna med i Allsvenskan igen och jag håller mitt skrivande igång. Två saker som är oerhört viktiga för mig. Jag har inte haft så här mycket att göra sedan tonåren tror jag, ändå är jag officiellt arbetslös.
Go figure!

Och snälla, snälla Nordin - stanna kvar i ÖSK en säsong till så kommer både du och laget att växa ytterligare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0