Våga vägra rakning

Är det ensamma människor utan liv som blir så upprörda över en mustasch i TV-rutan? Som blir så upprörda över förändring? Är det samma människor som upprördes över att 'Skäggen' rapade i rutan på 60-talet? Eller är det en ny generation av ensamhetshushåll? Jag känner bara till ett ensamhetshushåll på webben, men jag tror inte ens att han tittar på TV. Dessutom har han redan såväl mustasch som skägg.

Jag tycker lite synd om nyhetsuppläsare Rikard Palm som gått och skrotat hela semestern för att få ihop sin mustasch. En mustasch som hans fru dessutom tycker är stilig. Hur många fruar skulle acceptera en mustasch bara så där?
 
Själv har jag mustasch av ren lathet och jag vägrar raka av den för några protester på den här bloggen.




Kommentarer
Postat av: Glad Prick

Att tittare lägger näsan i blöt är en sak men att Aftonbladet sedan censurerar kommentarer som inte faller dem i smaken är ännu värre. Se i min blogg vilket inlägg som försvann från snackis några min efter att den har lagts in. Sorgligt nog är jag inte den enda.... Så demokratiskt...

2008-07-27 @ 13:30:04
URL: http://www.metrobloggen.se/inaktiv
Postat av: Slaskbloggen

Tja, jag vet inte riktigt varför du frågar mig. Själv bryr jag mig inte om medias flörtningar med sina konsumenter (d v s Snackis, egna bloggmotorer, inbjudan att kommentera allt etc.) för att det känns meningslöst. Du borde skicka din kommentar via mejl eller vanligt brev till artikelförfattaren och bett om ett svar. I så fall följer jag med spänning utvecklingen.

2008-07-27 @ 13:36:21
URL: http://tomhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0