Änglavakt

Efter helgen någon gång kommer sjösättningen att ske. Den där andra bloggen jag nämnt. Igår kväll lade jag ut den för indexering av sökmotorer och diverse blogglistor.

Retroguiden - Bloggen som minns dina gamla spel, visar dig några du missade och ger dig glimtar från retroscenen.

Ett ganska stort projekt. Hoppas jag kan ro det iland bara vad det gäller den tid som krävs att lägga ned. Jag länkar när det är dags.

I morse hade jag änglavakt. Jag gick sömndrucket genom vardagsrummet för att sätta mobilen på laddning. Sedan gick jag sömndrucket tillbaka ut i köket för att ordna frukost. Efter frukosten ringer det i telefonen varpå jag går och hämtar telefonen igen och sätter mig i soffan. Efter tjugo minuters samtal ser jag hur vardagsrumsgolvet är fullt med glassplitter!

Hur jag lyckats gå fram och tillbaka över krossat glas utan att få en skråma övergår mitt förstånd, men nu känns det som om allt är möjligt. Ska diskutera med sambon om jag kan få byta ut golvet mot glödande kol härnäst. Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0