Att raka sig är ett helvete

Det satte igång ett riktigt oväder här för någon timme sedan. Åska och spöregn kom från nästan ingenstans.
Eftersom lägenheten blir ett kylskåp vid sämre väder på grund av dålig tätning (tack Öbo!) så beslöt jag mig för att ta en lång och varm dusch. När jag stod där och filosoferade så fick jag plötsligt en obegriplig ingivelse: Undrar hur det ser ut om jag rakar mig. Och då syftar jag inte på min ganska ovårdade mustasch.

Jag vet inte riktigt varför men jag satte igång med experimentet. Det var ett rent helvete. Jag har hört tjejer göra sina pojkvänner skamsna genom att beklaga sig över vilket besvär de går igenom för att raka könsorganet. Givetvis med en antydan att det är efter killens önskemål. Och det kanske är lite besvärligt för en del, men det är en barnlek i jämförelse med en skrynklig pung!

När jag kom ut ur duschen var ovädret som bortblåst. Så nu sitter jag nyrakad och kisar mot solen.
Börjar det regna igen går jag in och tar bort mustaschen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0