Ingen räv i sikte än

Skrev igår och uppmärksammade världsrekordförsöket (hur svårt kan det vara när det inte existerar något rekord innan) som Mozilla försöker sätta med sin nya webbläsare Firefox 3. Vi som var snabba in blev nog rätt besvikna då sidan verkar ligga nere och ingen information presenterats så här långt om varför. Det som skulle vara en PR-kupp ser ut att kunna slå tillbaka mot Mozilla.

Jag får nog anledning att återkomma.

Edit: Fortfarande ingenting på Mozillas hemsida. Vill du läsa lite mer om nya Firefox så finns det en bra artikel här.

Edit: Har efter lite luskande fått tag i en nedladdningslänk som skall fungera. En service till mina kära läsare! :)

Edit: Nu har jag åtminstone fått mejlet från Mozilla men än fungerar inte sidan. Jag får kolla in senare ikväll.

Sista edit: Japp. Nu verkar det fungera! Ha en trevlig rävjakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0